Плащане и доставка

Уточнения относно поръчките, направени през www.pulsar.bg през месец декември:

От 05.12 до 18.12 онлайн поръчките ще бъдат обработвани до 15:00 часа. Поръчките, направени след 15:00 часа ще бъдат обработени в рамките на следващия работен ден.

От 19.12 до 30.12 онлайн поръчките ще бъдат обработвани до 14:00 часа. Поръчките, направени след 14:00 часа ще бъдат обработени в рамките на следващия работен ден.


Стандартната схема на работа ще бъде възстановена на 03.01.2017.

Онлайн поръчките, направени между 24.12 и 26.12 ще бъдат обработени на 27.12.

Онлайн поръчките, направени на 30.12 (след 14:00 часа) и 02.01.2017 ще бъдат обработени на 03.01.2017.


Забележка: Поради натоварения си график в празничните дни, съществува потенциална възможност куриерите на СПИДИ да се забавят с един ден при доставянето на поръчките за София и страната.

Какво да направя, за да пазарувам?

За да пазарувате онлaйн в www.pulsar.bg, е необходимо да сте се регистрирали като наш клиент. Ако вече имате направена регистрация на предишния ни сайт, вече разполагаме с данните Ви и не е необходимо да правите нова.

Мога ли да разгледам стоките, без да съм регистриран потребител?

Не е необходимо да сте регистрирани като наш клиент, за да разглеждате нашия каталог със стоки. Регистрацията е нужна, само ако желаете да закупите продукт.

Как да се регистрирам?

Ако вече сте се регистрирали на стария ни сайт, не е нужно да правите нова регистрация. Ако сте нов потребител, отидете в частта "НОВ ПРОФИЛ" и попълнете необходимата информация: потребителско име и парола, име и фамилия, електронна поща, телефон, адрес за доставка, отбележете дали сте съгласни с "Условия за ползване" и натиснете бутона "ПРОДЪЛЖИ". Полетата със звездичка са задължителни! Информацията, която въвеждате, е напълно КОНФИДЕНЦИАЛНА и можете да бъдете сигурни, че тя ще се използва САМО и ЕДИНСТВЕНО за обработка на вашите настоящи и бъдещи поръчки.

Колко ще ми струва доставката?

Всички поръчки на стойност над 16.00 лева се доставят напълно безплатно за цялата страна*. За доставка на поръчка под 16.00 лева в рамките на София се заплащат 3 (три) лева транспортни разходи, а в страната - 5 (пет) лева. Без значение от избрания от Вас начин на плащане - наложен платеж, ePay, всички видове кредитни и дебитни карти или Transcard, транспортните разходи ще Ви бъдат начислени към стойността на Вашата поръчка и ще трябва да ги заплатите на куриера при доставката на стоката. Ако искате продукт да бъде доставен в изрично посочено време, доставката се оскъпява с 2 (два) лева и се заплаща допълнително от клиента.

*ЗАБЕЛЕЖКА: Някои продукти е невъзможно да бъдат доставени безплатно, независимо от тяхната цена. Това ще бъде изрично упоменато при поръчка на такъв артикул.

Коя е обслужващата куриерска фирма?

"Пулсар" ЕООД работи в партньортсво с куриерска компания "Спиди" АД.
ЗАБЕЛЕЖКА: Куриерска фирма "Спиди" АД е регистриран оператор съгласно Закона за пощенските услуги.

Начини за плащане на направената поръчка

Възможни са няколко начина за плащане, за да можете да изберете този, който смятате за най-подходящ за Вас. 

  1. Наложен платеж - стоката се заплаща в брой директно на куриера при доставка на пратката.
    ЗАБЕЛЕЖКА: Пратката е придружена с касова бележка. Моля, пазете касовата бележка, за да може да предявите рекламации или връщане на стока.
     
  2. Плащане с паричен превод, извършен чрез доставчик на платежна услуга по смисъла на Закона за платежните услуги и платежните системи, или чрез пощенски паричен превод, извършен чрез лицензиран пощенски оператор за извършване на пощенски парични преводи по смисъла на Закона за пощенските услуги.
    ЗАБЕЛЕЖКА: Товарителницата от куриерска фирма "Спиди" АД е документ, отчитащ фискално продажбата, извършена онлайн от фирма "Пулсар" ЕООД. Рекламации и връщане на стока, доставена от куриерска фирма "Спиди" АД и заплатена чрез наличен паричен превод,  става срещу представяне на товарителницата за съответната стока пред фирма "Пулсар" ЕООД, която служи като документ, удостоверяващ плащането, както и издадената фактура от фирма "Пулсар" ЕООД.
     
  3. С кредитна (VISA / MASTERCARD) или дебитна карта посредством системата за обслужване на операции с банкови карти - "БОРИКА". 
    ЗАБЕЛЕЖКА: Пратката е придружена с фактура. Моля, пазете фактурата, за да може да предявите рекламации или връщане на стока.
     
  4. Посредством системата за Интернет разплащания ePay.
    ЗАБЕЛЖКА: Пратката е придружена с фактура. Моля, пазете фактурата, за да може да предявите рекламации или връщане на стока.

Цените включват ли ДДС?

ДА, всички обявени цени на нашия сайт са с включен ДДС.

Фактуриране на закупена стока

Можете да получите фактура за закупените от Вас стоки. След като направите поръчка, с Вас ще се свърже наш оператор за потвърждение. Ако желаете да Ви бъде издадена фактура, трябва да съобщите необходимите данни на нашия служител. Фактурата ще Ви бъде доставена заедно с поръчаните стоки.

Изпълнявате ли поръчки, без да са потвърдени?

НЕ, всички заявени поръчки се потвърждават чрез обаждане на посочен в клиентския Ви профил телефон между 10:00 и 17:00 часа. Ако в този времеви диапазон служител на фирмата не се свърже с Вас, поръчката не се изпълнява. Молим, ако в рамките на 48 часа след поръчка не сте получили обратна връзка от наш оператор, да се обадите на един от следните телефони: 0887 62 92 86, (02) 476 09 81 или на 0700 15011 (от цялата страна на цената на един градски разговор).

Извършвате ли доставки в неделя и официални празници?

НЕ, доставки се извършват само от понеделник до петък, от 9:30 до 17:30 часа и в събота, до 14:00 часа.

Ако направя поръчка вечер, ще бъде ли обработена още същия ден?

НЕ, поръчки направени след 17:00 часа се обработват на следващия ден. Поръчки направени в събота, неделя и на официални празници се обработват в първия възможен работен ден.

Данни за фактури

"Пулсар" ЕООД

1680 София, ул "Пирин" No. 44, вх. А, ет. 1

ДДС номер: BG121041296
Идент. номер: 121041296
МОЛ: Саркис Папазян

Банкова сметка: BG36UNCR7630 1008 0652 05
BIC код: UNCRBGSF
УНИКРЕДИТ БУЛБАНК