Плащане и доставка

Какво да направя, за да пазарувам?

За да пазарувате онлaйн в www.pulsar.bg, е необходимо да сте се регистрирали като наш клиент. Ако вече имате направена регистрация на предишния ни сайт, вече разполагаме с данните Ви и не е необходимо да правите нова.

Мога ли да разгледам стоките, без да съм регистриран потребител?

Не е необходимо да сте регистрирани като наш клиент, за да разглеждате нашия каталог със стоки. Регистрацията е нужна, само ако желаете да закупите продукт.

Как да се регистрирам?

Ако вече сте се регистрирали на стария ни сайт, не е нужно да правите нова регистрация. Ако сте нов потребител, отидете в частта "НОВ ПРОФИЛ" и попълнете необходимата информация: потребителско име и парола, име и фамилия, електронна поща, телефон, адрес за доставка, отбележете дали сте съгласни с "Условия за ползване" и натиснете бутона "ПРОДЪЛЖИ". Полетата със звездичка са задължителни! Информацията, която въвеждате, е напълно КОНФИДЕНЦИАЛНА и можете да бъдете сигурни, че тя ще се използва САМО и ЕДИНСТВЕНО за обработка на вашите настоящи и бъдещи поръчки.

Колко ще ми струва доставката?

Всички поръчки на стойност над 21.00 лева се доставят напълно безплатно за цялата страна*. За доставка на поръчка под 21.00 лева в рамките на София се заплащат 3 (три) лева транспортни разходи, а в страната - 5 (пет) лева. Без значение от избрания от Вас начин на плащане - наложен платеж, ePay, всички видове кредитни и дебитни карти или Transcard, транспортните разходи ще Ви бъдат начислени към стойността на Вашата поръчка и ще трябва да ги заплатите на куриера при доставката на стоката. Ако искате продукт да бъде доставен в изрично посочено време, доставката се оскъпява с 2 (два) лева и се заплаща допълнително от клиента.

*ЗАБЕЛЕЖКА: Някои продукти е невъзможно да бъдат доставени безплатно, независимо от тяхната цена. Това ще бъде изрично упоменато при поръчка на такъв артикул.

Коя е обслужващата куриерска фирма?

"Пулсар" ЕООД работи в партньортсво с куриерска компания "Спиди" АД.
ЗАБЕЛЕЖКА: Куриерска фирма "Спиди" АД е регистриран оператор съгласно Закона за пощенските услуги.

Начини за плащане на направената поръчка

Възможни са няколко начина за плащане, за да можете да изберете този, който смятате за най-подходящ за Вас. 

  1. Наложен платеж - стоката се заплаща в брой директно на куриера при доставка на пратката.
    ЗАБЕЛЕЖКА: Пратката е придружена с касова бележка. Моля, пазете касовата бележка, за да може да предявите рекламации или връщане на стока.
     
  2. Плащане с паричен превод, извършен чрез доставчик на платежна услуга по смисъла на Закона за платежните услуги и платежните системи, или чрез пощенски паричен превод, извършен чрез лицензиран пощенски оператор за извършване на пощенски парични преводи по смисъла на Закона за пощенските услуги.
    ЗАБЕЛЕЖКА: Товарителницата от куриерска фирма "Спиди" АД е документ, отчитащ фискално продажбата, извършена онлайн от фирма "Пулсар" ЕООД. Рекламации и връщане на стока, доставена от куриерска фирма "Спиди" АД и заплатена чрез наличен паричен превод,  става срещу представяне на товарителницата за съответната стока пред фирма "Пулсар" ЕООД, която служи като документ, удостоверяващ плащането, както и издадената фактура от фирма "Пулсар" ЕООД.
     
  3. С кредитна (VISA / MASTERCARD) или дебитна карта посредством системата за обслужване на операции с банкови карти - "БОРИКА". 
    ЗАБЕЛЕЖКА: Пратката е придружена с фактура. Моля, пазете фактурата, за да може да предявите рекламации или връщане на стока.
     
  4. Посредством системата за Интернет разплащания ePay.
    ЗАБЕЛЖКА: Пратката е придружена с фактура. Моля, пазете фактурата, за да може да предявите рекламации или връщане на стока.

Цените включват ли ДДС?

ДА, всички обявени цени на нашия сайт са с включен ДДС.

Фактуриране на закупена стока

Можете да получите фактура за закупените от Вас стоки. След като направите поръчка, с Вас ще се свърже наш оператор за потвърждение. Ако желаете да Ви бъде издадена фактура, трябва да съобщите необходимите данни на нашия служител. Фактурата ще Ви бъде доставена заедно с поръчаните стоки.

Изпълнявате ли поръчки, без да са потвърдени?

НЕ, всички заявени поръчки се потвърждават чрез обаждане на посочен в клиентския Ви профил телефон между 10:00 и 16:30 часа. Ако в този времеви диапазон служител на фирмата не се свърже с Вас, поръчката не се изпълнява. Молим, ако в рамките на 48 часа след поръчка не сте получили обратна връзка от наш оператор, да се обадите на един от следните телефони: 0887 62 92 86, (02) 476 09 81 или на 0700 15011 (от цялата страна на цената на един градски разговор).

Регистрирана онлайн поръчка (платена или неплатена) през www.pulsar.bg не Ви гарантира доставката на съответния продукт или продукти, докато не получите изрично потвърждение по телефон или имейл. Фирма Пулсар ЕООД си запазва правото да анулира поръчки, направени през сайта, при изчерпване на количествата от съответния продукт/и.

 

Извършвате ли доставки в неделя и официални празници?

НЕ, доставки се извършват само от понеделник до петък, от 9:00 до 17:00 часа и в събота, до 14:00 часа.

Ако направя поръчка вечер, ще бъде ли обработена още същия ден?

НЕ, поръчки направени след 16:30 часа се обработват на следващия ден. Поръчки направени в събота, неделя и на официални празници се обработват в първия възможен работен ден.

Данни за фактури

"Пулсар" ЕООД

1680 София, ул "Пирин" No. 44, вх. А, ет. 1

ДДС номер: BG121041296
Идент. номер: 121041296
МОЛ: Саркис Папазян

Банкова сметка: BG36UNCR7630 1008 0652 05
BIC код: UNCRBGSF
УНИКРЕДИТ БУЛБАНК