Плащане и доставка

Нужно ли е да съм регистриран потребител, за да пазарувам?

Не, но ако си направите регистрация, ще може да запаметите информацията за доставка, за да не се налага да я въвеждате всеки път, и да заявите карта за отстъпки по програмата PULSAR CLUB. За повече информация тук.


Как да се регистрирам?

Ако вече сте се регистрирали на стария ни сайт, не е нужно да правите нова регистрация. Ако сте нов потребител, отидете в частта „НОВ ПРОФИЛ" и попълнете необходимата информация: потребителско име и парола, име и фамилия, електронна поща, телефон, адрес за доставка, отбележете дали сте съгласни с „Условия за ползване“ и натиснете бутона „ПРОДЪЛЖИ“. Полетата със звездичка са задължителни! Информацията, която въвеждате, е напълно КОНФИДЕНЦИАЛНА и можете да бъдете сигурни, че тя ще се използва САМО и ЕДИНСТВЕНО за обработка на вашите настоящи и бъдещи поръчки.


Колко ще ми струва доставката?

Всички поръчки на стойност над 21.00 лева се доставят напълно безплатно за цялата страна*. За доставка на поръчка под 21.00 лева в рамките на София се заплащат 3 (три) лева транспортни разходи, а в страната - 5 (пет) лева. Без значение от избрания от Вас начин на плащане - наложен платеж, ePay, всички видове кредитни и дебитни карти или Transcard, транспортните разходи се заплащат на куриера при доставка. Ако искате продукт да бъде доставен в изрично посочено време, доставката се оскъпява с 2 (два) лева и се заплаща допълнително от клиента.

*ЗАБЕЛЕЖКА: Някои продукти е невъзможно да бъдат доставени безплатно, независимо от тяхната цена. Това ще бъде изрично упоменато при поръчка на такъв артикул.


Коя е обслужващата куриерска фирма?

„Озон Ентъртейнмънт“ ООД е търговско дружество, изпълнител на всички заявени през сайта www.pulsar.bg поръчки, регистрирано по Търговския закон, със седалище и адрес на управление:

Адрес: България, София 1700, ул. "Акад. Борис Стефанов" 35, ет. 2, офис 30
Управител: Любомир Бабуров

„Озон Ентъртейнмънт“ ООД изпълнява поръчките, заявени от клиенти на сайта www.pulsar.bg, като за целта използва собствени куриери или куриерски фирми „Спиди“ или „Еконт“


Начини за плащане на направената поръчка

Възможни са няколко начина за плащане, за да можете да изберете този, който смятате за най-подходящ за Вас. 

  1. Наложен платеж - стоката се заплаща в брой директно на куриера при доставка на пратката. 
  2. Плащане с паричен превод, извършен чрез доставчик на платежна услуга по смисъла на Закона за платежните услуги и платежните системи, или чрез пощенски паричен превод, извършен чрез лицензиран пощенски оператор за извършване на пощенски парични преводи по смисъла на Закона за пощенските услуги.
    ЗАБЕЛЕЖКА: Товарителницата е документ, отчитащ фискално продажбата, извършена вследствие на Вашата поръчка. Рекламации и връщане на стока, доставена от куриерска фирма и заплатена чрез наличен паричен превод,  става срещу представяне на товарителницата за съответната стока, която служи като документ, удостоверяващ плащането, както и издадената фактура.
     
  3. С кредитна (VISA / MASTERCARD) или дебитна карта посредством системата за обслужване на операции с банкови карти - "БОРИКА". 
    ЗАБЕЛЕЖКА: Пратката е придружена с фактура. Моля, пазете фактурата, за да може да предявите рекламации или връщане на стока.
     
  4. Посредством системата за Интернет разплащания ePay.
    ЗАБЕЛЖКА: Пратката е придружена с фактура. Моля, пазете фактурата, за да може да предявите рекламации или връщане на стока.

Цените включват ли ДДС?

ДА, всички обявени цени на нашия сайт са с включен ДДС.


Фактуриране на закупена стока

Можете да получите фактура за закупените от Вас стоки. След като направите поръчка, с Вас ще се свърже наш оператор за потвърждение. Ако желаете да Ви бъде издадена фактура, трябва да съобщите необходимите данни на нашия служител. Фактурата ще Ви бъде доставена заедно с поръчаните стоки.


Данни за фактури

„Озон Ентъртейнмънт“ ООД
ЕИК: 200832020
Адрес: България, София 1700, ул. „Акад. Борис Стефанов“ 35, ет. 2, офис 30
Управител: Любомир Бабуров